De algemene voorwaarden zijn opgesteld door Bloem’nhuis en van kracht op alle bestellingen via Bloem’nhuis.
WIE (OF WAT) IS BLOEM’NHUIS?
Bloem’nhuis is opgericht in oktober 2020 en officieel gevestigd aan de Jacoba van Beierenstraat 1a, te Biervliet (Zeeland).Tevens gebruiken wij dit als post- en retouradres. Echter is Bloem’nhuis géén fysieke winkel, maar kunnen er in overleg wél producten afgehaald worden.
​
De contactgegevens van Bloem’nhuis:
E-mail: bloemnhuis@outlook.com,
Tel.: (+31)(0)627294769,
KvK: 80802265,
BTW: NL003490914B50
​
Belangrijk: Met het gebruik van onze website gaat u akkoord met ons cookiebeleid en deze algemene voorwaarden. Om meer te weten te komen hoe wij uw privacy respecteren, raden wij aan ons privacy beleid te raadplegen.
LEVERINGSVOORWAARDEN
-
Bloem’nhuis biedt producten aan die klanten kunnen bestellen. De bestelde producten kunnen vervolgens worden bezorgd op een adres of worden afgehaald in overleg met Bloem’nhuis.
-
Bloem’nhuis levert standaard in Nederland en België. De verzendkosten staan altijd vermeld bij het bestelling overzicht. Indien u buiten deze landen woont, kunt u gerust contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
-
De verzendtijd voor bestellingen in de webshop is uiterlijk 3 werkdagen. Binnen deze termijn worden bestellingen verzonden per post. Bij ieder product in de webwinkel vermelden wij de tijd. Dit is een streven en kunnen we niet 100% garanderen. Echter proberen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen indien de levertijd afwijkt. Bloem’nhuis kan nooit aansprakelijk worden gesteld als er afgeweken wordt van de vermelde verzendtijd.
-
Nadat de bestelling per post is verzonden, kan het per vervoerder nog verschillen binnen welke termijn de bestelling op uw adres arriveert. Normaliter is dit maximaal 2 werkdagen.
-
Indien u kiest voor afhalen, kunt u dit in overleg met Bloem’nhuis doen. U betaalt dan uiteraard géén verzendkosten. U kunt het product in overleg ophalen op het volgende adres:
-
– Jacoba van Beierenstraat 1a, 4521 AH Biervliet
-
-
Spoedbestelling: Heeft u uw gewenste product sneller nodig dan dat wij aangeven met onze leveringstijd? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen.
BLOEM'NHUIS MAG AFWIJKEN VAN DE GEGARANDEERDE LEVERTIJD VAN 3 WERKDAGEN WANNEER:
​
-
…uw bestelling dusdanig groot is dat er (meerdere) element(en) om de producten te voltooien niet meer op voorraad zijn.
-
…Bloem’nhuis wegens ziekte of andere persoonlijke omstandigheden niet in staat is uw bestelling snel in behandeling te nemen. Bloem’nhuis is immers een eenmanszaak.
-
…er bepaalde elementen van het product niet op voorraad zijn en u niet voor een alternatief kiest.
In alle bovengenoemde situaties zal Bloem’nhuis uiteraard zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
BETALING
Bloem’nhuis heeft haar producten in 2 categorieën onderverdeeld:
​
-
Losse producten (uit de webwinkel). Deze dienen betaald te worden via onze webshop of middels een bankoverschrijving. In de webshop worden de verschillende betaalmethodes aangegeven. Zodra de betaling volledig is ontvangen, zullen wij uw product gereedmaken en verzenden.
-
Compleet gepersonaliseerd product (niet uit de webwinkel). Een aanvraag voor een product waar de prijs nog niet precies vast staat. Dan bieden wij de mogelijkheid om de betaling te voldoen bij levering.
Betalingen gaan via onze betaalpartner Sisow en worden gestort op het bankaccount van Bloem’nhuis:
NL90 INGB 0665 5039 54 t.a.v. Bloem’nhuis.
RETOURNEREN/ HERROEPINGSRECHT
Bent u niet tevreden over uw product, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met Bloem’nhuis via bloemnhuis@outlook.com of telefonisch via 06-27294769.
Bloem’nhuis hanteert de volgende retourvoorwaarden:
-
Bloem’nhuis werkt veel met op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten. Indien u deze wenst te retourneren, heeft Bloem’nhuis de mogelijkheid deze niet te accepteren. Dit is van toepassing op producten die niet standaard in de webwinkel worden aangeboden of producten die worden aangeboden in de webwinkel, maar waarvan is afgeweken om het te personaliseren voor de klant.
-
Een product dat wij in de webshop standaard aanbieden, mag u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit kunt u via de e-mail of telefonisch aan te geven. Indien u het pakket met een post bezorgdienst heeft ontvangen, kunt u het volgende gebruiken. Na deze datum vervalt uw recht op retourzending.
-
Indien Bloem’nhuis wél akkoord gaat met de retourzending en als het product niet beschadigd is, zult u de kosten van de zending zelf moeten voldoen. U kunt het product dan in dezelfde verpakking en bescherming sturen naar: Jacoba van Beierenstraat 1a, 4521 AH, Biervliet, Nederland. Zodra het product in goede orde is ontvangen, zullen wij het betaalde bedrag minus de eventuele verzendkosten binnen 10 werkdagen restitueren.
KWALITEIT
Kwaliteit staat bij Bloem’nhuis hoog in het vaandel en Bloem’nhuis doet dan ook haar uiterste best om te allen tijde de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren. Echter kan Bloem’nhuis niet meer voor haar kwaliteit staan in de volgende situaties:
-
Bij een product dat na aflevering verzorgd dient te worden, stuurt Bloem’nhuis instructies mee hoe het product juist verzorgd dient te worden. Echter als de instructies niet opgevolgd worden en daardoor de kwaliteit van het product achteruit gaat, vervalt uw retourrecht.
-
Bij onjuiste verzorging van het product kan Bloem’nhuis het product niet meer terugnemen.
-
Brengt u zelf schade toe aan een product, kan het product niet meer worden geretourneerd.
KLACHTEN
Ondanks dat Bloem’nhuis altijd zeer nauwkeurig te werk gaat en uitermate goed luistert naar haar klanten, kan het wel eens voorkomen dat het product uiteindelijk niet aan uw verwachting voldoet of dat u het niet in de juiste staat ontvangt. Neem in dergelijke gevallen direct contact op met Bloem’nhuis via e-mail of per telefoon. Vervolgens bespreken we samen hoe we dit zo goed mogelijk kunnen oplossen.
Algemene voorwaarden versie 1.2 maart ’21